czwartek, 28 czerwca 2012

Rekomenduję!

Nie będę pisała wciąż o modzie, którą i tak w tym momencie zaniedbuje siedząc w domu na L4. Zwolnienie lekarskie póki co pozwala mi nadrobić zaległości w innej dziedzinie, związanej z filmem. Dziś w TV przypadkiem trafiłam na piękny film "W pogoni za szczęściem", który pewnie kiedyś już widziałam, ale dopiero dziś w pełni go "przeżyłam". Jak zwykle fenomenalna rola Will Smith'a, tym razem z udziałem jego synka Jadena. Teoretycznie to dramat obyczajowy, ale ujęty w zupełnie inny sposób niż standardowe wyciskacze łez. To historia pokazująca siłę marzeń i determinację w dążeniu do celu. Niewiele jest teraz filmów, które potrafią ująć prawdziwe problemy w przystępny sposób. (a przynajmniej ja tych filmów nie znam). Gorąco polecam wszystkim znawcom i tym mniej znającym się na filmie. Koniecznie zobacznie zwiastun! Pzdr!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz