poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Photoshoots


W pierwszym poście z tej serii chciałam pokazać czym do tej pory się zajmowałam w temacie fotografii. Oczywiście to jedynie mikro próbka, ale z czasem mam nadzieję, że dział się nakręci według moich oczekiwań i regularnie będę zaspakajać Waszą ciekawość nowymi sesjami :) Nie chcę prezentować sztywnych stylizacji na wzór innych blogów, chciałabym przede wszystkim pokazać piękno kobiet, zoom na ich urodę, styl i charakter. Mało tego, jeżeli podrzucie mi ciekawe pomysły sesji lub stylizacji z pewnością będę miała to na uwadze! No i zapraszam chętne blogerki ale nie tylko na sesje. Mam nadzieję, że będziecie za mną podążać w przyszłości krok w krok :) A teraz dość gadania, przechodzę do prezentacji! Uwaga, pokazuję:







Photo by me
Mua by Jusia
Ubrania: asos.com i H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz